Towarzysze
Flyit
Nazwa: Flyit
Element: Powietrze
Związanie: Ten towarzysz zaufa ci jedynie gdy się nim zaopiekujesz, jeśli chodzi o kupowanie od NPC'ów młodych osobników cena wynosi około 20 Yangów.
Charakter: To małe stworzonko wiecznie by się przytulało i łasiło. Na początku jednak jest bardzo nieufny i płochliwy.
Wielkość: 20-40 cm
Umiejętności: Potrafi bardzo szybko latać i dzielić się swoimi punktami HP oraz głodu.
Wymagania: Musisz zapewnić mu naprawdę dużą dawkę uwagi i miłości.
Statystyki: Siła - 1 / Wytrzymałość - 2 / Szybkość - 5 / Zwinność - 2
Seaet
Nazwa: Seaet
Element: Woda
Związanie: Czasem w rybich trzewiach można znaleźć małe jajeczko. Zaopiekuj się nim, a zyskasz wiernego towarzysza.
Charakter: Malutki, ciekawski stworek. Mimo swojej ostrożności wtyka swój nosek gdzie popadnie. Idealny szpieg i zwiadowca.
Wielkość: 15-30 cm
Umiejętności: Potrafi zmieniać barwę łusek by pod wodą pozostać niewidocznym.
Wymagania: Gdy chcesz wędrować z nim po lądzie musisz mieć ze sobą jakiś spory pojemnik ze świeżą morską wodą, w której to Seaet uwielbia przebywać, taplać się i.t.p.
Statystyki: Siła - 1 / Wytrzymałość - 2 / Szybkość - 3 / Zwinność - 4
Nifox
Nazwa: Nifox
Element: Ogień
Związanie: Na targu w Nawie cena młodych osobników to mniej więcej 20 Yangów.
Charakter: Ten mały, uroczy stworek uwielbia być w centrum uwagi. Kocha pieszczoty i uwielbia się popisywać, zwłaszcza przed nowopoznanymi graczami/towarzyszami. Jest grzecznym towarzyszem, mimo że często się obraża (nie na poważnie) na innych. Lubi zabawę. Non stop przesadza i to w każdą możliwą stronę (nie chcesz się z nim bawić? Tragedia! Znalazł śmieci w ogródku? To przecież ogromny wyczyn, trzeba to ogłosić całemu światu!).
Wielkość: Około 60 cm
Umiejętności: Eee... Jest uroczy? Wielu NPC'ów potrafi zrezygnować z swoich zasad i odstąpić na waszą korzyść, jeśli poprosicie Nifox'a o zadziałanie.
Wymagania: Znoszenie jego humorów może być ciężkie... Należy mu zapewnić naprawdę dużo uwagi.
Nazwa: Karth
Element: Ziemia
Związanie: Znajdź go i poczęstuj przysmakiem - to na ogół starcza, aby ten ufny zwierzak Cię polubił. Przychodź do niego i spędzaj z nim czas przez kilka dni z rzędu, a zgodzi się zostać Twoim towarzyszem.
Charakter: Jest ufny, poważny, lubi denerwować właściciela. To prawdziwy żarłok. Potrafi być naprawdę słodki, ale tylko dla interesów.
Wielkość: mniej więcej wielkości kota domowego.
Umiejętności: Jest szybki i zwinny. Potrafi się świetnie ukrywać. Potrafi nosić w pysku jakiś jeden przedmiot dla gracza.
Wymagania: Wygodne legowisko, duża swoboda, dobra karma.
Statystyki: Siła - 1 / Wytrzymałość - 1 / Szybkość - 4 / Zwinność - 4
Hipocampus
Nazwa: Hipocampus
Element: Woda
Związanie: Tego towarzysza możesz zdobyć jedynie po przez zdobycie odpowiedniego przedmiotu.
Charakter: Bardzo odważny i honorowy towarzysz. Można powiedzieć, że zachowuje się dostojnie. Jednakże gdy trochę bliżej go poznasz, przekonasz się o jego dzikiej i nieposkromionej naturze.
Wielkość: Jest mniej więcej tak duży jak dorosły mustang.
Umiejętności: Potrafi z niesamowitą prędkością przemieszczać się w wodzie. Niektóre też osobniki mają umiejętność tworzenia wirów wodnych
Wymagania: Nie może przebywać na lądzie, dłużej niż pół godziny.
Statystyki: Siła - 5 / Wytrzymałość - 7 / Szybkość - 9 / Zwinność - 4
Teowl
Nazwa: Teowl
Element: Powietrze
Związanie: Tego towarzysza możemy oswoić w Alei Tysiąca Dębów, gdzie występuje naturalnie lub kupić jajo na targu za około 30 Yangów (cena się może nieznacznie różnić u różnych NPC'ów i graczy).
Charakter: Jest to niezależny, spokojny i dość leniwy towarzysz. Większość dnia spędza śpiąc, za to uaktywnia się w nocy, często wylatując na łowy i przynosząc właścicielowi małe prezenty, n.p. ubitego szczura.
Wielkość: Jest wielkości zwykłej sowy.
Umiejętności: Potrafi latać i polować, średnio co noc przynosi właścicielowi jakąś zdobycz, zwykle coś w stylu martwego szczura, ale zdarzają się też drogocenne klejnoty.
Wymagania: Choć Teowl sam w dużej części potrafi zaspokoić swoje potrzeby podczas nocnych łowów, właściciel powinien cały czas mieć przy sobie karmę (Uwaga! Ten zwierzak gardzi tanim jedzeniem!) i oczywiście zapewnić towarzyszowi trochę miejsca do spania.
Statystyki: Siła - 6 / Wytrzymałość - 7 / Szybkość - 5 / Zwinność - 7Cloudy
Nazwa: Cloudy
Element: Ziemia
Związanie: Uważaj na to co pijesz i jesz i gdzie to robisz. Można je spotkać dosłownie wszędzie - i we wszystkim! Jak już się to stanie wystarczy że odpowiesz na trzy zagadki prawidłowo a... zostanie z Tobą. Nie próbuj się wahać przy odpowiedziach, bowiem i myszka będzie się wahać czy warto z Tobą zostać.
Charakter: Myszy te są bardziej rozwinięte, przez co chodzą normalnie, jak ludzie. Potrafią mówić, ale przeważnie nie odzywają się w języku, który gracze by rozumieli. Mimo wielkości dosyć łatwo je znaleźć, choć często w zaskakujących miejscach.
Wielkość: Jak mysz + kilka centymetrów przez to, że chodzi na tylnych nogach.
Umiejętności: Może na to nie wygląda, ale jest szybka i zwinna - wprost idealny towarzysz dla tych, co to muszą zdobywać cenne informacje od wrogów.
Wymagania: Musisz nosić zawsze przy sobie. Im więcej czasu pozostaje bez swojego opiekuna tym bardziej jego zaufanie spada.
Statystyki: Siła - 3 / Wytrzymałość - 5 / Szybkość - 6 / Zwinność - 7Pomysłodawca: Wuwei
Sefiret
Nazwa: Sefiret
Element: Ogień
Związanie: Ten drapieżnik musi ci pozwolić na zaopiekowanie się nim. Kiedy to zrobi? Kiedy mu w jakiś sposób zaimponujesz. Na wolności żyje na terenach Smoczych Kłów. Nikt go nie sprzedaje, ponieważ jest bardzo nieposłuszny i niebezpieczny.
Charakter: To ogromne zwierzę słucha tylko kogoś kogo szanuje. Wybiera sobie jednego właściciela i ochrania go do końca życia. Jest bardzo odważny i gotowy do poświęceń, przy czym zdarza mu się postępować lekkomyślnie i przesadzać. Nie poleca się obrażania go.
Wielkość: To naprawdę ogromny towarzysz, mniej więcej tak duży jak bawół.
Umiejętności: Potrafi latać, a nawet udźwignąć gracza, może dwóch. Umie też ziać ogniem jak smok. Świetnie walczy.
Wymagania: Z całą pewnością nie jest to towarzysz, którego możnaby było trzymać w centrum obozu przetrwałych. Potrzebuje sporo miejsca, chyba że chcesz go trzymać poza murami gildii (choć może to być dla niego trochę niebezpieczne). Należy też zapewniać mu sporo jedzenia. Mimo trudnych wymagań, towarzysz z całą pewnością jest przydatny.
Statystyki: Siła - 8 / Wytrzymałość - 7 / Szybkość - 6 / Zwinność - 4
Tinow
Nazwa: Tinow
Element: Powietrze
Związanie: Ten piękny, a zarazem tajemniczy towarzysz, zostaje przywołany przez aktywowanie artefaktu. Jednak to nie koniec. Trzeba się z nim zaprzyjaźnić. Białe tygrysy są z natury bardzo ostrożne i nie ufają byle komu.
Charakter: Ostrożny, nieufny, skryty, tajemniczy - z pewnością to są właśnie cechy, które należy przypisać tym pięknym kotom. Trzeba dużo czasu, żeby Tinow zaufał graczu, a i wtedy nie można powiedzieć, że tygrys został oswojony. To raczej on oswaja sobie gracza. Te wielkie koty na pierwszy rzut oka są bardzo leniwe i ignoranckie, ale niech cię to nie zmyli! To, że Tinow wygląda, jakby spał nie znaczy, że cię uważnie nie obserwuje.
Wielkość: Spore zwierzę wielkości prawdziwych tygrysów.
Umiejętności: Tinow potrafi polować i walczyć.
Wymagania: Sporo miejsca, częste wyprawy w teren, legowisko i karma.
Statystyki: Siła - 5 / Wytrzymałość - 10 / Szybkość - 10 / Zwinność - 10
Dazyer
Nazwa: Dazyer
Element: Ziemia
Związanie: Dazyera można wytropić w Szarym Gaju, jednak jest to bardzo trudne. Po znalezieniu go napeży ofiarować mu coś cennego, a następnie odwiedzać co jakiś czas w nadziei, że zgodzi się zostać towarzyszem. To dość powolny proces.
Charakter: Kolejny z listy dumnych towarzyszy, uważających się za lepszych od graczy i gardzący obcymi. Wymaga od innych szacunku. Uwielbia być w centrum uwagi, kiedy długo się nim nie interesujemy może się poczuć urażony. Jest odważny i gotowy do poświęceń. Choć może udawać, że gracz go nie obchodzi z pewnością w momencie zagrożenia rzuci się za nim w ogień.
Wielkość: Wielkości dużego Jelenia.
Umiejętności: Dazyera można dosiadać (o ile się zgodzi). Towarzysz ten w zaskakująco dobry sposób dogaduje się z różnymi zwierzętami.
Wymagania: Tak naprawdę można go zostawić bez opieki w punkcie zero zaraz za murami miasta, a spokojnie sobie poradzi.
Statystyki: Siła - 5 / Wytrzymałość - 9/ Szybkość - 10 / Zwinność - 11
Firegit
Nazwa: Firegit
Element: Ogień
Związanie: Można go spotkać w okolicy wulkanu Pama, a następnie trzeba zdobyć jego zaufanie.
Charakter: To towarzysz, któremu wiecznie zimno. Uwielbia swój element i o wiele prościej zaprzyjaźnić się z nim, posiadając ognisty żywioł. Firegit przy obcych udaje poważne i pewne siebie zwierzę, ale gdy się przed tobą otworzy, nagle okaże się, że to bardzo wesołe i psotne zwierzę. Oddany i lojalny. Wyjątkowy żarłok.
Wielkość: Wielkości rzeczywistego tygrysa.
Umiejętności: Jest całkowicie odporny na ogień, lawę, gorąc i inne takie rzeczy. Dobrze poluje i walczy.
Wymagania: Odrobina uwagi, wygodne legowisko i sarna codziennie... Lub okazja do upolowania jej sobie.
Statystyki: Siła - 9 / Wytrzymałość - 9 / Szybkość - 8 / Zwinność - 9
Snak
Nazwa: Snak
Element: Woda
Związanie: Jego jajo można znaleźć w najgłębszych czeluściach Jaskiń Lum.
Charakter: Spokojne, sprytne zwierzę. Lubi się chować, więc czasem ciężko je zauważyć, choć jest zaraz obok. Snak jest ostrożny i uważny. Doskonale potrafi obserwować. Wyczuje każdy podstęp, czy pułapkę. Łatwo przywiązuje się do gracza, co sprawia, że staje się bardzo pomocnym i przydatnym towarzyszem. Jest dość posłuszny.
Wielkość: Niewielki, wielkości żmiji.
Umiejętności: Świetnie się maskuje, poluje na drobne gryzonie, potrafi przez cały dzień nie drgnąć.
Wymagania: Odrobina uwagi, jedzenie, legowisko...
Statystyki: Siła - 4 / Wytrzymałość - 5 / Szybkość - 12 / Zwinność - 14
Rolf
Nazwa: Rolf
Element: Różnie
Związanie: Podobno występują w lesie Durm, ale szybciej Cię pożrą niż dadzą się oswoić lub choćby zobaczyć.
Charakter: To bardzo agresywne zwierzęta, których nikomu do tej pory nie udało się oswoić. Żyją w watahach i atakują każdego napotkanego gracza. Niewiele wiemy na ich temat. Różne osobniki mają różne elementy.
Wielkość: Wielkości trochę przerośniętych wilków.
Umiejętności: Nieznane, choć z pewnością świetnie walczą i polują.
Wymagania: Nieznane
Statystyki: Siła - 11 / Wytrzymałość - 11 / Szybkość - 12 / Zwinność - 11
Element: Ogień
Związanie: Dzikie konie, rzadko kiedy pokazują się tubylcom. Występują w całej grze w ilości 5 osobników - 4 ogierów i 1 klaczy. Tylko klacz posiada żywioł, reszta jest zwykłymi końmi. Aby konie te można było zdobyć, trzeba mieć dużo cierpliwości, wytrwałości i tego czegoś. Zwykłe konie można oswoić od 10 levela, klacz od 20.
Charakter: Bardzo płochliwe zwierzęta. Ale gdy już raz zostaną zobaczone przez Ciebie, nigdy o nich nie zapomnisz. A gdy masz 'to coś' w sobie to po 'oswojeniu' jednego z nich (jedna postać nie może mieć kilku) wierny towarzysz.
Wielkość: wielkość dorosłego konia.
Umiejętności: Można na nim jeździć, ale nie tak od razu. Do tego trzeba się nauczyć od podstaw jazdy - bez siodła, bo tego nie cierpią. Były, są i nadal będę wolnymi końmi. Bardzo szybko biegają - szybciej, od zwykłych koni stajennych. Nie da się ich wytrenować - robią to same, albo wcale. Klacz potrafi oddać połowę swojej energii przyjacielowi (mowa tu o graczu, który ją 'oswoi') oraz gdy jest zdenerwowana, jej grzywa i ogon zapalają się. Nie ranią ani jej, ani jej przyjaciela, nie ważne jaki on ma element.
Wymagania: nie zamykanie w stajni, możliwość swobodnego wybiegu. Do tego codziennie jedno świeże jabłko i możliwość spotkania się ze stadem przynajmniej raz na 3 dni.
Statystyki: Siła - 10 / Wytrzymałość - 13 / Szybkość - 16 / Zwinność - 11
Pomysłodawca: Wuwei
Jeśli masz pomysł na nowego towarzysza opisz go, znajdź zdjęcie (lub pobieżnie opisz wygląd) i wyślij go do LL'a! Jeśli towarzysz zostanie przyjęty otrzymasz nawet Yangi.
???
Nazwa: Jeszcze przez nikogo nie nazwaneElement: Ogień
Związanie: Dzikie konie, rzadko kiedy pokazują się tubylcom. Występują w całej grze w ilości 5 osobników - 4 ogierów i 1 klaczy. Tylko klacz posiada żywioł, reszta jest zwykłymi końmi. Aby konie te można było zdobyć, trzeba mieć dużo cierpliwości, wytrwałości i tego czegoś. Zwykłe konie można oswoić od 10 levela, klacz od 20.
Charakter: Bardzo płochliwe zwierzęta. Ale gdy już raz zostaną zobaczone przez Ciebie, nigdy o nich nie zapomnisz. A gdy masz 'to coś' w sobie to po 'oswojeniu' jednego z nich (jedna postać nie może mieć kilku) wierny towarzysz.
Wielkość: wielkość dorosłego konia.
Umiejętności: Można na nim jeździć, ale nie tak od razu. Do tego trzeba się nauczyć od podstaw jazdy - bez siodła, bo tego nie cierpią. Były, są i nadal będę wolnymi końmi. Bardzo szybko biegają - szybciej, od zwykłych koni stajennych. Nie da się ich wytrenować - robią to same, albo wcale. Klacz potrafi oddać połowę swojej energii przyjacielowi (mowa tu o graczu, który ją 'oswoi') oraz gdy jest zdenerwowana, jej grzywa i ogon zapalają się. Nie ranią ani jej, ani jej przyjaciela, nie ważne jaki on ma element.
Wymagania: nie zamykanie w stajni, możliwość swobodnego wybiegu. Do tego codziennie jedno świeże jabłko i możliwość spotkania się ze stadem przynajmniej raz na 3 dni.
Statystyki: Siła - 10 / Wytrzymałość - 13 / Szybkość - 16 / Zwinność - 11
Pomysłodawca: Wuwei
Jeśli masz pomysł na nowego towarzysza opisz go, znajdź zdjęcie (lub pobieżnie opisz wygląd) i wyślij go do LL'a! Jeśli towarzysz zostanie przyjęty otrzymasz nawet Yangi.
Komentarze
Prześlij komentarz