Elementy
Elementy to cztery podstawowe żywioły: Woda, Powietrze, Ziemia i Ogień.
Każdemu graczowi przy zalogowaniu się został przypisany jeden z nich. Da się go zmienić za pomocą mikstury zmiany. Każdy element pozwala nam na rozwinięcie innych ciekawych i przydatnych mocy. Co trzy levele zdobywa się jeden punkt ścieżki tkania (ścieżka tkania to ten wykres z mocami). Jeśli posiada się towarzysza z tym samym elementem, jeden punkt ścieżki tkania zdobywa się co dwa levele (nie trzy). Im trudniejsza jest moc tym bardziej męczy jej użycie, przez co najwyższe moce w ścieżkach (n.p. ożywianie, czy tornado) mogą doprowadzić nawet do omdlenia.
Legenda:
Nazwa mocy - koszt rozwinięcia mocy (punkty ścieżki tkania) i level, który trzeba mieć, żeby ją rozwinąć |prawdopodobieństwo udania (z każdym kolejnym levelem o 10% wyższe)| działanie mocy | czas, który należy odczekać do ponownego użycia mocy (jeśli użycie mocy się nie powiodło czas jest o połowę krótszy)
Woda
Zziębnięcie - 1, 5 | 60% | Celowi robi się zimno, a jego szybkość maleje (o 50%) na pół godziny|20 minut
Kostka lodu - 2, 10 | 50% | Cel zostaje unieruchomiony w kostce lodu na 15 minut, jest mu w tym czasie zimno. Zadanie mu jakichkolwiek obrażeń rozbija kostkę lodu. | pół godziny
Wodny bicz - 2, 15 | 45% | Cel zostaje unieruchomiony wodnym biczem na pół godziny, może atakować, lecz jest osłabiony. | 45 minut
Granica Życia - 3, 20 | 30% | JEST TO ZAKAZANA W GILDII UMIEJĘTNOŚĆ.
Doprowadza innego gracza na granicę życia (zostaje mu 50 hp), zadając straszliwy ból. | 2 godzinyKrew - 4, 25 | 15% | JEST TO ZAKAZANA W GILDII UMIEJĘTNOŚĆ. Pozwala przejąć kontrolę nad avatarem innego gracza na około godzinę. | 24 godziny
Wodna kula - 1, 1 |70% | Gracz tworzy przed sobą kulę wodną, którą może uderzyć w przeciwnika z odległości metra ( zabiera 50 punktów hp). Może też wlać wodę z niej do pojemnika i n.p. wypić na pustyni. Wodna kula jest źródłem wody, potrzebnej do innych mocy. | 10 sekund
Wodny pocisk - 1, 2 | 60% | Z źródła wody wylatuje mały, wodny pocisk i uderza w przeciwnika z 5 metrów ( odbiera 100 punktów hp). Atakuje jednego przeciwnika. Wymaga źródła wody | pół minuty
Kwaśny deszcz - 2, 5 | 40% | Na wszystkich przeciwników w odległości do pięciu metrów spada kwaśny deszcz zadający obrażenia (około 200 hp) | 5 minut
Wir wodny - 2, 10 | 50% | We wszystkich przeciwników w odległości pięciu metrów uderza wir wodny, zabierając około 300 hp. Wymaga źródła wody | pół godziny
Siła rzeki - 3,15 | 35% | Dookoła gracza płynie rzeka szerokości sześciu metrów zadająca tym wyższe obrażenia im bliżej jej środka się znajduje się przeciwnik (50-500 hp). Wymaga źródła wody | godzina
Tsunami - 5,30 | 10% | W odległości 10 metrów przetacza się ogromne tsunami, zadające poważne obrażenia (nawet 1000 hp) wszystkim przeciwnikom. Wymaga źródła wody | 2 godziny
Lód - 2,3 | 100% | Pozwala wytwarzać i dowolnie modyfikować lód, który pozostanie w nadanym przez nas kształcie przez godzinę. | mocy można używać cały czas
Zwinność - 2,5 | 60% | Zwiększa wszystkim graczom (i nam) w odległości 10 metrów zwinność o 50% na dwie godziny. | godzina
Śnieg - 2,10 | 50% | Sprawiamy, że z nieba pada śnieg w odległości 10 metrów, przez co przeciwnikom robi się zimno i są dwa razy mniej zwinni. Odrobinę spada widoczność. | 2 godziny
Pomoc dla towarzysza - 3, 15 | Regeneruje życie naszego towarzysza, zwiększa wszystkie jego statystyki o 50% na trzy godziny, oraz zwiększa poziom przywiązania o 20 punktów. | 12 godzin
Ożywianie - 4, 25 | 50% | Wskrzesza wszystkich graczy, którzy umarli w odległości 20 metrów od nas w ciągu ostatniej godziny. | 24 godziny, choć sporadycznie z niewiadomych przyczyn nawet dużo szybciej (co dziwne, akurat gdy jest potrzebne). Czyżby grę nadzorował ktoś, kto sprzyja graczom?
Wsparcie - 2, 1 | 70% | zwiększa statystyki graczy w odległości 10 metrów o 10% | pół godziny
Leczenie - 2, 5 | 60% | Natychmiastowo leczy 100 hp nam lub innemu graczowi, na którym używamy umiejętności | pół minuty
Odnowa - 2, 10 | 50% | Odnawia 300 hp nam lub wybranemu graczowi, wszelkie potrzeby są zaspokajane ( głód, zmęczenie...) | 10 minut
Ratunek - 2, 15 | 45% | Odnawia 500 hp wszystkim graczom w odległości 10 metrów | pół godziny
Regeneracja - 3, 20 | 40% | Odnawia 1000 hp wybranemu graczowi + 500 sobie, lub 1000 sobie | 45 minut
Uzdrowienie - 4, 30 | 35% | Odnawia wszystkim graczom (i sobie) w odległości pięciu metrów cały pasek hp | 12 godzin
Powietrze
Pod wiatr - 1, 5 | 60% | w stronę celu wieje silny wiatr, co zmniejsza jego statystyki (o 20%)|20 minut
Zatrzymanie - 2, 10 | 50% | Cel zostaje unieruchomiony na 10 minut. Przez cały czas trwania mocy otrzymuje co minutę obrażenia (20 hp)| pół godziny
Pole siłowe - 2, 15 | 45% | Cel zostaje unieruchomiony polem siłowym na pół godziny, może atakować, lecz każdy ruch kosztuje go sporo energii, im jest silniejszy tym bardziej może się ruszać. | 45 minut
Mgła - 3, 20 | 30% | JEST TO ZAKAZANA W GILDII UMIEJĘTNOŚĆ.
Odbiera innemu graczowi wzrok na czas trzech dni. | 2 godzinyBez oddechu - 4, 25 | 15% | JEST TO ZAKAZANA W GILDII UMIEJĘTNOŚĆ. Sprawia, że gracz nie może oddychać co jest rzeczą straszliwie bolesną i prowadzi do omdlenia gracza na pięć godzin. | 24 godziny
Podmuch wiatru - 1, 1 |70% | Gracz tworzy przed sobą mały wiatr, który może uderzyć w przeciwnika z odległości metra ( zabiera 50 punktów hp). Znane są różne ciekawe sposoby wykorzystania tej umiejętności, n.p. przytrzymywanie bańki z podmucha wiatru przy twarzy i oddychanie na krótkim odcinku pod wodą. | 10 sekund
Odsunięcie - 1, 2 | 60% | We wszystkie strony szybko wieje wiatr, odsuwając wszystkich przeciwników o pięć metrów i zadając obrażenia (50-100 hp) | pół minuty
Przywołanie wiatru - 2, 5 | 40% | Tworzy małego powietrznego stworka, który walczy za nas przez 10 minut (chyba, że zostanie pokonany). Ma 500 hp i zadaje średnie obrażenia (100-250 hp). Można mieć naraz do dwóch takich stworków | 5 minut
Powietrzny pocisk - 2, 10 | 50% | W przeciwnika w odległości pięciu metrów uderza powietrzny pocisk, zabierając około 350 hp. | pół godziny
Wichura - 3,15 | 35% | Dookoła gracza w odległości 10 metrów rozpętuje się wichura, zadając przeciwnikom obrażenia (50-500 hp). | godzina
Tornado - 5,30 | 10% | W odległości 10 metrów przetacza się ogromne tornado, zadając poważne obrażenia (nawet 1000 hp) wszystkim przeciwnikom. | 2 godziny
Chmura - 2,3 | 100% | Pozwala wytwarzać i dowolnie modyfikować chmury, które pozostaną w nadanym przez nas kształcie przez godzinę. Po chmurach można chodzić, są bardzo miękkie. | mocy można używać cały czas
Szybkość - 2,5 | 60% | Zwiększa wszystkim graczom (i nam) w odległości 10 metrów szybkość o 50% na dwie godziny. | godzina
Wiatr - 2,10 | 50% | Sprawiamy, że wieje silny wiatr na terenie 10 metrów dookoła, przez co przeciwnicy nie mogą się zbliżyć przez pół godziny | 2 godziny
Pomoc dla towarzysza - 3, 15 | Regeneruje życie naszego towarzysza, zwiększa wszystkie jego statystyki o 50% na trzy godziny, oraz zwiększa poziom przywiązania o 20 punktów. | 12 godzin
Latanie - 4, 25 | 50% | Aktywuje skrzydła, które pozwalają dowolnie latać przez 6 godzin. Niestety są w tym czasie dla wszystkich widoczne. | 24 godziny
Strzała wiatru - 2, 1 | 70% | Wypuszcza strzałę zadającą jednorazowe obrażenia (300 hp).| pół godziny
Atak z powietrza - 2, 5 | 60% | Zadaje wszystkim przeciwnikom w odległości 10 metrów obrażenia (100 hp), tak, że nie zauważają oni atakującego.| pół minuty
Wietrzna zagłada - 2, 10 | 50% |Na przeciwnika spada orzeł zadający mu przez 5 minut co minutę obrażenia (100 hp)| 10 minut
Uderzenie wichru - 2, 15 | 45% | We wszystkich przeciwników w odległości 10 metrów uderza wiatr przewracając ich, oszałamiając (nie mogą używać skomplikowanych ataków) na pięć minut i zadający obrażenia (50-200 hp). | pół godziny
Powietrzny oszczep - 3, 20 | 40% | W przeciwnika uderza powietrzny oszczep zadając poważne obrażenia (400 hp).| 45 minut
Zastęp łuczników - 4, 30 | 35% | Za graczem używającym mocy pojawia się zastęp łuczników zasypującuch przez minutę przeciwników strzałami (zabierają 100 obrażeń za każdym trafieniem, a strzelają średnio sześć salw [co 10 sekund]. Łuczników jest 10, więc jeśli walczymy z sześcioma przeciwnikami to każdy otrzymuje około 1000 obrażeń). | 12 godzin
Ziemia
Klatka - 1, 5 | 60% | Dookoła celu pojawiają się żelazne pręty, nie pozwalające mu na ucieczkę przez pół godziny.|20 minut
Związanie - 2, 10 | 50% | Cel zostaje związany na 15 minut. Przez ten czas nie może wykonywać żadnych akcji.| pół godziny
Kamienne osłabienie - 2, 15 | 45% | Cel ma o 20% niższe statystyki.| 45 minut
Częściowe skamienienie - 3, 20 | 30% | JEST TO ZAKAZANA W GILDII UMIEJĘTNOŚĆ.
Unieruchamia część gracza (najczęściej nogi) przytwierdzając go do podłogi. Gracz może się sam uwolnić tylko jeśli ma element ziemi, lub ktoś z tym elementem mu pomoże. | 2 godziny
Zmienienie w kamień - 4, 25 | 15% | JEST TO ZAKAZANA W GILDII UMIEJĘTNOŚĆ. Zmienia gracza w kamień. Gracz nie umiera, lecz pozostaje w hibernacji. Może go uwolnić tylko inna osoba o tym żywiole.| 24 godziny
Skalny pocisk - 1, 1 |70% | Gracz tworzy przed sobą skalny pocisk, którym może uderzyć w przeciwnika z odległości metra ( zabiera 50 punktów hp). | 10 sekund
Kamienny oszczep - 1, 2 | 60% | W przeciwnika uderza kamienny oszczep, zadając obrażenia ( odbiera 100 punktów hp). | pół minuty
Deszcz kamieni - 2, 5 | 40% | Na wszystkich przeciwników w odległości do pięciu metrów spada deszcz kamieni zadający obrażenia (około 200 hp). | 5 minut
Atak głazów - 2, 10 | 50% | We wszystkich przeciwników w odległości pięciu metrów z wszystkich stron uderzają głazy, zabierając około 300 hp. | pół godziny
Przywołanie golema - 3,15 | 35% | Gracz przywołuje dużego golema, który zachowuje się jak towarzysz (ma 1000 hp i zadaje obrażenia 50-300 hp) i podąża za właścicielem aż do odwołania. Można mieć naraz jednego golema. | godzina
Trzęsienie ziemi - 5,30 | 10% | W odległości 10 metrów pojawia się trzęsienie ziemi, zadające poważne obrażenia (nawet 1000 hp) wszystkim przeciwnikom. | 2 godziny
Metal - 2,3 | 100% | Pozwala wytwarzać i dowolnie modyfikować metal, który pozostanie w nadanym przez nas kształcie przez godzinę. | mocy można używać cały czas
Wytrzymałość - 2,5 | 60% | Zwiększa wszystkim graczom (i nam) w odległości 10 metrów wytrzymałość o 50% na dwie godziny. | godzina
Piaskowy wir - 2,10 | 50% | Sprawiamy, że w odległości 10 metrów przetacza się piaskowy wir, który oślepia przeciwników i odbiera im zmysł węchu na pół godziny. | 2 godziny
Pomoc dla towarzysza - 3, 15 | Regeneruje życie naszego towarzysza, zwiększa wszystkie jego statystyki o 50% na trzy godziny, oraz zwiększa poziom przywiązania o 20 punktów. | 12 godzin
Teleportacja - 4, 25 | 50% | Wywołuje małą mapkę miejsc w których byliśmy i pozwala przeteleportować się do dowolnego wraz z maks 10 graczami. | 24 godziny
Mała tarcza 1-osobowa - 2, 1 | 70% | Dookoła wybranego gracza (lub siebie) tworzy się tarcza o wytrzymałości 250 hp. Po godzinie sama znika. | pół godziny
Mała tarcza 2-osobowa - 2, 5 | 60% | Tworzy większą tarczę za którą zmieści się spokojnie dwóch graczy (max 3). Tarcza ma 250 hp i po godzinie sama znika. Stoi w jednym miejscu, nie przemieszcza się. | pół godziny
Tarcza 1-osobowa - 2, 10 | 50% | Tworzy dookoła wybranego gracza lub siebie tarczę o wytrzymałości 500 hp, która po godzinie sama znika.| pół godziny
Tarcza 5-osobowa - 2, 15 | 45% | Tworzy tarczę o wytrzymałości 500 hp, mieszczącą pięciu graczy (max sześciu), która po godzinie sama znika. Tarcza przemieszcza się wraz z graczem, które ją stworzył.| pół godziny
Silna tarcza 1-osobowa - 3, 20 | 40% | Dookoła wybranego gracza pojawia się tarcza o wytrzymałości 1000 hp, która po godzinie sama znika. | pół godziny
Silna tarcza 5-osobowa - 4, 30 | 35% | Tworzy tarczę o wytrzymałości 1000 hp, która mieści pięciu graczy (max sześciu) i sama znika po godzinie. Gracz, który ją stworzył, może ją dowolnie przemieszczać.| pół godziny
Ogień
Ogniste spowolnienie - 1, 5 | 60% | Cel zostaje spowolniony na pół godziny o 20%.|20 minut
Osmalenie - 2, 10 | 50% | Cel zostaje unieruchomiony na 10 minut. Przez cały czas trwania mocy otrzymuje co minutę obrażenia (20 hp), chyba że obleje się wodą.| pół godziny
Porażenie prądem - 2, 15 | 45% | Cel zostaje porażony prądem i unieruchomiony na pół godziny. | 45 minut
Ognista pułapka - 3, 20 | 30% | JEST TO ZAKAZANA W GILDII UMIEJĘTNOŚĆ.
Unieruchamia gracza płomieniami, parząc go i zadając straszliwy ból. | 2 godzinyWybuch - 4, 25 | 15% | JEST TO ZAKAZANA W GILDII UMIEJĘTNOŚĆ. Wywołuje wybuch pod graczem, który powołuje omdlenie na pięć godzin. | 24 godziny
Iskra ognia - 1, 1 |70% | Gracz tworzy przed sobą iskrę ognia, która może uderzyć w przeciwnika z odległości metra ( zabiera 50 punktów hp). Iskrą ognia można też n.p. podpalić ognisko. Iskra jest źródłem ognia.| 10 sekund
Ognista strzała - 1, 2 | 60% | W przeciwnika trafia płonąca strzała zadając 100 hp obrażeń. | pół minuty
Płomień - 2, 5 | 40% | Podpala wszystkich przeciwników w odległości pięciu metrów, co zadaje im co minutę 25 obrażeń hp, dopóki się nie ugaszą ziemią, ogniem i.t.p. | 5 minut
Fala ognia - 2, 10 | 50% | W przeciwnika w odległości pięciu metrów uderza fala ognia, zabierając około 350 hp. | pół godziny
Pożar - 3,15 | 35% | Dookoła gracza w odległości 10 metrów rozpętuje się pożar, zadając przeciwnikom obrażenia (50-500 hp). | godzina
Wybuch wulkanu - 5,30 | 10% | Wybucha wulkan, zadając poważne obrażenia (nawet 1000 hp) wszystkim przeciwnikom w odległości 10 metrów. | 2 godziny
Lawa - 2,3 | 100% | Pozwala wytwarzać, dowolnie modyfikować i ,,zastygać'' Lawę, które pozostaną w nadanym przez nas kształcie przez godzinę. | mocy można używać cały czas
Siła - 2,5 | 60% | Zwiększa wszystkim graczom (i nam) w odległości 10 metrów siłę o 50% na dwie godziny. | godzina
Błyskawica - 2,10 | 50% | W pobliżu gracza w ziemię uderza błyskawica, co oszałamia (nie pozwala na skomplikowane ataki) wszystkich przeciwników w odległości 10 metrów. | 2 godziny
Pomoc dla towarzysza - 3, 15 | Regeneruje życie naszego towarzysza, zwiększa wszystkie jego statystyki o 50% na trzy godziny, oraz zwiększa poziom przywiązania o 20 punktów. | 12 godzin
Iluzja - 4, 25 | 50% | Tworzy iluzję pod którą max pięć osób może się ukrywać i przemieszczać, tak jakby byli niewidzialni. | 24 godziny
Podmuch gorąca - 2, 1 | 70% | Wypuszcza gorący podmuch zadający jednorazowe obrażenia (300 hp).| pół godziny
Żar słońca - 2, 5 | 60% | Zadaje wszystkim przeciwnikom w odległości 10 metrów obrażenia (100 hp), tak, że nie zauważają oni atakującego.| pół minuty
Ognista pięść - 2, 10 | 50% |Na przeciwnika spada ognista pięść zadająca mu przez 5 minut co minutę obrażenia (100 hp). | 10 minut
Spalenie - 2, 15 | 45% | We wszystkich przeciwników w odległości 10 metrów uderza ogień zadający obrażenia (50-200 hp). | pół godziny
Zionięcie ogniem - 3, 20 | 40% | Gracz zionie ogniem w przeciwników zadając im około 400 hp obrażeń.| 45 minut
Potężny atak ogniem
Komentarze
Prześlij komentarz