Hierarchia i funkcje

Funkcja


A -Pilnie szukany/a
B -Dla wszystkich
C -Spytaj Leading Lighta (spokojnie, nikt się na Ciebie nie obrazi, nie musisz się bać, prawdopodobnie ta funkcja wymaga po prostu jakiejś dodatkowej wiedzy, czy odpowiedniego rozdania statystyk w formularzu. Co najwyżej LL odmówi i wybierzesz coś innego.)


Opiekunowie dzieci (opiekują się najmłodszymi graczami): -

Łowcy (Tropiciele; polują, zdobywając mięso, skóry i.t.p.): , AnotherIchiro

Uzdrowiciele (leczą rannych): Isil*, Colerlita
Rzemieślnicy (wytwarzają wszystkie przedmioty): Net

Alchemicy (wytwarzają przydatne mikstury, z zebranych przez siebie ziół i.t.p.)Glee,

Szpiedzy (kontrolują działania przeciwników, śledzą ich, patrolują teren wokół gildii samemu nie będąc zauważonym, niektórzy są prywatnymu szpiegami gildii i gdy LL'e i rada mają podejrzenia, że któryś z graczy robi coś nielegalnego, szkodzącego innym, ci specjalni szpiedzy sprawdzają to):  Wuwei*

Wojownicy (walczą i bronią Gidii, pomagają innym w nauce walki, ćwiczą, urządzają pojedynki na arenie, skupiają się tylko na walce i wymyślaniu nowych technik pokonywania potworów, wybijają wszystkie mechazwierza i stalowce, które są zbyt blisko obozu przetrwałych; są najlepszymi z najlepszych):  Soulless

Strażnicy (więzienni/Gildii; pilnują granic Gildii lub więźniów, pilnują, by gracze nie wymknęli się w nocy bez zezwolenia):  Oron*

Kucharze (przygotowują posiłki): Lena*

Wydobywcy (pozyskują drewno, kamień, metal i inne tego typu surowce): Kay

Budowniczy (budują budynki w Gildii, dbają o stan domów i.t.p.): Matt

Farmerzy/Hodowcy (uprawiają ziemię, hodują zwierzęta i rzadziej oswajają/hodują towarzyszy): -

Odkrywcy (odkrywają nowe tereny, wyruszają na dalekie wyprawy, często spędzając noc poza gildią, są szybcy, unikają bezpośrednich starć, badają obrzeża znanych nam terenów): -


* - mistrzowie fachu
** - osoby posiadające ,,specjalne'' funkcje (prywatny szpieg, chodowca towarzyszy i.t.p.)



HIERARCHIA


Leading Light

Skrót: LL

Zdobycie: LL'owie go przyznają, ale to bardzo mało prawdopodobne, więc się lepiej nie nastawiaj :)

Zalety: 30% więcej expa, udział w naradach, ,,władza'' w Gildii, szacunek i rozpoznawalność wśród wszystkich graczy, możliwość ,,wypromowania" swoich innych postaci z Adherera na Moot'a (jeśli chcą).

Opis: To oni dbają o wszystkich przetrwałych, szukają sposobów na wyjście z gry, rozwiązują problemy, przyjmują nowych graczy... Są w grze od samego startu, zarządzali budową miasta początku i ustanawiali zasady Gildii.

Leading Light'owie:
 Isil


Alternate

Skrót: Al

Wymagania: (bycie Looey'em) Osiągnięcie minimum dziesiątego poziomu; zauważalna wysoka aktywność w opowiadaniach i na czacie; wypełnienie minimum jednego questa; osiągnięcie minimum trzymiesięcznego stażu; dobre relacje z innymi graczami; wymyślenie nowego przedmiotu/questu/czegoś w tym stylu.

Zdobycie: Zgłoszenie się do LL'a z chęcią zostania Alternate i wypełnienie otrzymanego zadania awansowego.

Zalety: 30% więcej expa, udział w naradach Gildii, możliwość ,,wypromowania'' swoich innych postaci z Adherera na Moot'a (jeśli chcą).

Opis: Oto gracze z długim stażem i dużymi umiejętnościami; członkowie rady, którzy razem z LL'ami szukają wyjścia z gry.

Alternate:
Brak



Looey

Skrót: L

Wymagania: (bycie Moot'em) Osiągnięcie minimum piątego poziomu; przynajmniej miesięczny staż; częste przebywanie na czacie; poprowadzone/prowadzone wątki z minimum pięcioma graczami.

Zdobycie: Zgłoszenie się do LL'a z chęcią zostania Looey'em i wypełnienie otrzymanego zadania awansowego lub dostanie go (nawet bez spełnienia wymagań) od LL'a w ramach podzękowania za dużą pomoc/specjalne zasługi na blogu.

Zalety: 20% więcej expa z opowiadań, rozpoznawalność, popularność.

Opis: Wiele osób z nimi rozmawiało, wiele osób miało okazję ich poznać z złej lub dobrej strony. Są w gildii już długo i co za tym idzie, są dość rozpoznawalni i mają wielu znajomych. ,,To ty jesteś Oron, prawda?'' - takie pytania są dla nich na porządku dziennym.

Looey'e:
Brak



Moot

Skrót: M

Wymagania: Osiągnięcie minimum trzeciego poziomu;  wygranie minimum jednego konkursu czatowego lub wzięcie udziału w minimum dwóch wtorkowych dramach; pokażesz się choć raz na czacie; osiągnięcie dwutygodniowego stażu.

Zdobycie: Zgłoszenie się do LL'a z chęcią zostania Moot'em i wypełnienie otrzymanego zadania awansowego.

Zalety: 10% więcej expa z opowiadań, większe znaczenie w Gildii.

Opis: Oto ci, którzy już trochę pobyli w Gildii, zwykli gracze jakich w Mieście Początku pełno.

Moot'owie:
Brak



Adherer

Skrót: Ad

Zdobycie: Automatycznie przy dołączeniu.

Zalety: Nic specjalnego

Opis: Nowi gracze

Adhererzy:


DZIECI (najmłodsi gracze):
brak


WIĘŹNIOWIE (więcej w ,,Regulaminie''):
brak

ODESZLI (gracze, którzy musieli się niestety pożegnać z tą grą):

Komentarze