Tereny
Kliknij, żeby zobaczyć wersję z lepszą jakością. |
Miasto początku
Jest to miejsce w którym po raz pierwszy pojawiłeś/aś się w grze. Oczywiście to "Punkt Zero". Miasto Początku wybudowali gracze, kiedy postanowili działać razem i założyli Gildię / Obóz Przetrwałych. Mieszkają tu prawie wszyscy gracze.
Sala obrad
Jak przystało na porządne miasto i w tym znajduje się sala obrad. Spotykają się w niej najbardziej doświadczeni gracze i przywódcy gildii. Ustalają i planują próby wydostania się z gry, czy rozwiązują aktualne problemy.
Smocze kły
Zwane również Samotnicami. To pojedyncze wapienne skały o trudno dostępnych zboczach niespodziewanie wzrastających w środku lasu Durm. Ich okolice zamieszkują przeważnie stalowce
Nawa to stolica. Tu znajduje się największe targowisko [klik] w tym świecie. Można znaleźć tam dosłownie wszystko! NPC, które zazwyczaj obsługują stragany, są przebiegłe i bardzo dobrze się targują. I jak to na stolicę przystało nie braknie tu karczm ani oberży, które kuszą zapachem pieczonego mięsa i kufli piwa. To także jeden z "Punktów Zero"
Karczma ciesząca się największą ilością gości. Jedzenie jest tu naprawdę pyszne, a zachwyceni klienci przesiadują w niej całe tygodnie. Najbardziej charakterystycznym punktem tejże oberży jest Piwo Harde. Bardzo wiele osób próbowało odkryć tajemnice jego tworzenia. Jednak jak dotąd jeszcze nikomu się to nie powiodło.
Ta dziwna nazwa pochodzi od legend mówiących o utopcach i mechonach, które ponąć szczególnie upodobały sobie to miejsce. W tych rejonach nigdy nie braknie różnorakich questów zazwyczaj polegających na pokonaniu jakiś potworów.
Tego miejsca jeszcze żaden z graczy nie widział. Znane jest jego położenie i ten jeden obraz. Podobno łączy on świat ludzi ze światem mechazwierząt. Lecz na razie tylko one swobodnie po nim przechodzą.
To olbrzymia sieć korytarzy praktycznie nie możliwa do przejścia. Co dziennie ginie tam dużo ludzi i NPC. Niektórzy powiadają, że jeśli przejdzie się ten labirynt to na jego końcu będzie komnata bossa.
Nawa
Oberża "Za mostem"
Duszne źródła
Most światów
Tego miejsca jeszcze żaden z graczy nie widział. Znane jest jego położenie i ten jeden obraz. Podobno łączy on świat ludzi ze światem mechazwierząt. Lecz na razie tylko one swobodnie po nim przechodzą.
Aleja Tysiąca Dębów
Jest to dziwne i tajemnicze miejsce pełne niebezpieczeństw. Jednym z jej dużych plusów jest dość łatwe zdobywanie pożywienia i zabijanie słabych potworów. Może nie daje to dużo zysków ale dla początkujących jest dobrym startem.
Labirynt Luquamo
Świątynia Luquamo
Tak opisują świątynię bossa NPC
Komnata Bossa
Prawdopodobny wygląd.
Las Durm
Olbrzymi las rozciągający się przez większą część odkrytych przez graczy terenów. Pełen jest niesamowitych i rzadkich stworzeń. Mimo kryjących się w nim niebezpieczeństw bardzo dużo osób zagłębia się między jego pradawne drzewa. Przede wszystkim to miejsce w którym znajduje się najwięcej zwyczajnych zwierząt.
Szary Gaj
Gaj jest tak zwanym "Punktem Zero". Znaczy, to że absolutnie żadne stworzenie niebezpieczne dla człowieka nie ma tu prawa wstępu. Jest to swego rodzaju oaza. To całkowicie bezpieczne miejsce pełne jadalnych i leczniczych roślin. Jednak aby dostać się do środka trzeba pokonać dużą liczbę bardzo groźnych stworzeń takich ja Struki i Gorgolce.
Góry Sunami
Malownicze miejsce pełne najrzadszych stworzeń. W śród stromych ścian wąwozów i nagłych urwisk bardzo łatwo się zgubić lub zrobić sobie krzywdę. Na tym terenie to właśnie jego ukształtowanie sprawia najwięcej problemów. Warto dodać, że w tych górach najłatwiej oswoić sobie towarzysza.
Wąwóz Szepczących Skał
Swoją mroczną nazwę zawdzięcza dziwnym odgłosom, które co jakiś czas odzywają się echem wśród jego ścian. Miejsce nie jest może zbyt niebezpieczne jednak napełnia wiele dzielnych serc nieopisanym lękiem.
Góry Vesma
Na szczytach tych gór nieustannie wieje bardzo silny wicher. Potrafi on dosłownie zdmuchnąć człowieka z powierzchni ziemi. Jest to ulubione miejsce do ćwiczeń dla graczy posiadających element powietrza. Właśnie tu najłatwiej jest tkać ten żywioł.
Łuki Ahra
Perfekcyjne miejsce dla osób z elementem natury. Można tu ćwiczyć zarówno magię ziemi jak i roślin. Nie wolno jednak zapominać o tym, że są to tereny dzikie gdzie można spotkać niebezpieczne stworzenia oraz trujące rośliny.
Charakterystyczne łuki, które wznoszą się znacznie nad nawet najwyższymi drzewami znajdują się w tym miejscu od czasu rozpoczęcia gry.
Rozlewiska Kavo
Jesteś magiem wody? Pragniesz doskonalić swoje umiejętności tkania? Potrzebujesz nauczyciela? Tu znajdziesz to wszystko. Bezpieczna przystań idealnie dostosowana do nauki. Niestety nauka w tym miejscu jest dość kosztowna i nie każdego stać na tak dobrych nauczycieli i zakwaterowanie.
Wulkan Pama
Tu uczą się magowie ognia. Zawsze panuje tu niesamowite gorąco, które przesycone jest zapachem magmy. Jest to swego rodzaju zabezpieczenie. Po prostu osoby pozbawione talentu tkania ognia nie mogą wytrzymać w tym miejscu dłużej niż pół godziny. To niebezpieczne miejsce ze względu na wybuchy gazów znajdujących się w wewnątrz.
Jaskinie Lum
Wąskie korytarze, które co jakiś czas nagle rozszerzają się do niewyobrażalnych rozmiarów, tworzą plątaninę prawie nie do przejścia. Wszystkim śmiałkom zagłębiającym się w to mało znane miejsce towarzyszą miliony maleńkich światełek, które reagują na dotyk.
Pustynia Bakagari
Miejsce zalane gorącymi promieniami. W tym miejscu słońce potrafi wysuszyć na wiór każdą żyjącą istotę. Ale spokojnie. Bez obaw. Wystarczy nauczyć się zasad przetrwania, a szanse przeżycia znacząco rosną.
W to i przez to miejsce najlepiej podróżować wraz z karawaną, których jest pełno.
Ocean Vaii
Bezkresny, niezbadany i niebezpieczny. Taki właśnie jest Ocean Vaii. Słona morska woda zdaje się sięgać aż po horyzont. Zdradliwe wiry i mielizny czynią to miejsce zabójczo niebezpiecznym. Są jednak i dobre strony. Ocean zamieszkują też piękne i dobre istoty takie jak Kaghi [klik]
Drzewo świetlików
Tajemnicze miejsce położone gdzieś w głębi Szarego Gaju. Otoczone małymi wodospadami, pozostaje zagadką. Trudno je znaleźć ale jeszcze trudniej do niego powrócić. Stojąc pod rozświetloną koroną drzewa, można poczuć się jak w bajce. Ale przecież tam gdzie Światło zawsze jest tez Mrok. Co kryje w sobie Drzewo Świetlików? Nie wiadomo...
Kamienne Twarze
"Zamknione usta stare
kamienna paszcza zawarta
śledzi wzrokiem zbłąkanych
oczyma klejnotów starych
Kto się zbliży nieobacznie
Kto ich dotknie nieuważnie
Prędko w oczy śmierci zajrzy
Grób swój w trzy dni ujrzy"
Taki właśnie tajemniczy tekst widnieje na jednym z kamieni, stojącym pośrodku rwącej rzeki. Co oznacza. Jak na razie nikt jeszcze nie miał odwagi tego sprawdzić...
Wysoki Las
Mało znane miejsce, położone gdzieś w pobliżu Jaskiń Lum. Unoszące się niekiedy nawet na dziesięć metrów korzenie, utrzymują w górze, ważące parę ton olbrzymie drzewa. W rzeczywistości nie było by to możliwe... ale przecież to Gra...
Rzeka Nopollo
W krwisto czerwonych wodach rzeki kryje się wiele niebezpieczeństw. Są to nie tylko Lotki ale i dużo groźniejsi przeciwnicy, takich jak cała chmary Rozszarpczy. Nie wiedzieć czemu, skaliste brzegi rzeki upodobały sobie szczególnie Tse tse
Fayrnvai
Rozległa dolina, przez której środek wije się błękitną wstęgą rzeka Fayra. To właśnie od słów Fa - świetlisty; yrn - rzeka oraz vai - dolina powstała nazw tego miejsca.
Komentarze
Prześlij komentarz