Od Isil CD Another

Spojrzałam na zdjęcie. Była tam. Wyglądała dokładnie tak jak ta sprzed dziewięciu lat. Poczułam, że w oczach zbierają mi się łzy. Ja nie miałam żadnej pamiątki po matce, ani w ogóle do rodziny. Wszystko mi zabrali...
-Wiedziałam... -szepnęłam jakby do siebie.
-Coś się stało? -spytała Justyna, która chyba nie do końca wiedziała co powiedzieć.
-Miałam rację. Masz na imię Justyna i jesteś moją siostrą -wyjaśniłam na szybko.
Chyba trochę ją zszokowałam.
-Jakim...? -zaczęła (mi się wydaje, czy trochę przerażonym i zawiedzionym tonem!?), ale jej przerwałam:
-Jestem twoją młodszą siostrą. Po prostu. A tak w ogóle to nazywam się Emilia Łukasiewicz.
***
Another sobie poszła tłumacząc, że musi to przemyśleć. Ja tymczasem wróciłam do swojego domu i usiadłam na łóżku. Też miałam sporo do przemyślenia. Całe życie byłam samiutka, wiedziałam, że oni nie żyją. A teraz nagle w tym pokręconym świecie gry, stworzonej przez jakichś masowych morderców, odnalazłam swoją dawno straconą siostrę... To wydawało się aż niemożliwe. Dlaczego ona żyje? Dlaczego nikt mi nie powiedział, że ona żyje? Dlaczego całe dzieciństwo musiałam być sama, skoro ona na drugim końcu świata... Przeżywała to samo? Może nie? Może miała jakąś kochającą rodzinę zastępczą? W sumie mówiła, że... Ech...
Rozejrzałam się wokół siebie. Wszędzie panował nieopisany bałagan. Pokręciłam z niedowierzaniem głową. Nawet w sypialni nie powinno tak wyglądać. Wstałam i zaczęłam sprzątać, wciąż myśląc o tym wszystkim.
W pewnym momencie usłyszałam głośne pukanie.

<Another? Jak nie chcesz to może być ktoś inny. >

Komentarze