Od Another CD Isil

-Bardzo przepraszam!- powiedziałam szybko, lepiej mieć tu osoby które cię lubią niż którym podpadłeś, no nie?
-Nic się nie stało- dziewczyna? Chłopak? A trudno obojniak wstał i spojrzał na mnie. O, to jednak kobieta.
-Wiem- dodałam oschle nie wiem czemu, no ale trudno.
Nastała cisza, może niektórzy by powiedzieli wręcz że niezręczna ale dla mnie w sam raz żeby opuścić moje "towarzystwo"
-Jaki masz nick?- patrzyła na mnie badawczo 
-Another- mruknęłam, z kolei nie interesuje mnie twój.
-Isil- podała mi rękę patrząc mi się w oczy 
-Miło poznać- również jej podobałam rękę ze skrzywioną miną
-Justyna?- zapytała tak cicho jakby to było zakazane słowo
-Nie, Another już Ci mówiłam- ona jest głupia, czy tylko udaje? 
-Ah tak, zamyśliłam się- zaśmiała się krótko.
-Może mi mniej więcej wytłumaczysz o co tu chodzi?- jak już kogoś spotkałam to może mnie chociaż oprowadzi.
<Isil? Takie mało wenowe ;-;>

Komentarze