Od Another CD TaeMinnie

Co mnie podkusiło na przyjście tutaj? Sama nie wiem, może to że po prostu było tu strasznie nudno. Przede mną stał chłopak na oko 20 lat.
-Odłóż to na ziemię- spojrzał na jego broń a on nie reagował- powiedziałam ODŁÓŻ TO!!!- krzyknęłam prawie psując mu uszy
-Okej,okej- puścił broń która odbiła się od patyka.
-A teraz powiedz mi jaki masz login- jak ja uwielbiam gdy ludzie się mnie słuchają
-Na co Ci to?- zapytał ze śmiechem w głosie
-Próbuję być miła, ale wcale nie muszę. Pa!- odwróciłam się i poszłam przed siebie
-TaeMinnie,a ty?- to zawsze działa
-Another, co tutaj robisz?- Another otwiera się na ludzi! Alleluja
-Nabijam exp, to chyba normalne tu- chyba że ktoś jest leniem jak ja
-Tym patykiem?- podniosłam jego narzędzie do zabijania
-Oddaj mi to- spojrzał na wspomniany wyżej przedmiot
-Ups- rzuciłam katanę za siebie w krzaki.

<Tae? Weny brak ;-;>

Komentarze