Od Yukio Cd. Isil

To co powiedziała dziewczyna  kompletnie zbiło mnie z tropu. Że niby co? Ona się o mnie martwiła? What?! Starałem się zachować spokój:

- I uciekłaś?

Mała zarumieniła się. To… Było…. Urocze? Kurczaki smażone! Nie znam się na takich rzeczach!

- Dokładki? - spytałem mając nadzieję na zmianę tematu. Dziewczyna spojrzała na mnie, a ja wiedziałem, że dziękuję mi w duchu
- Nie dzięki - odparła

Chwilę siedzieliśmy w ciszy. W końcu podniosłem się z krzesła. Rzuciłem krótkie cześć i wyszedłem na zewnątrz.
Była już noc. Mimo, że poniekąd znajdowałem się w mieście to gwiazdy było widać doskonale. Odetchnąłem wilgotnym, zimnym powietrzem i ruszyłem na miasto.
W centrum było bardzo gwarno. Otwarto karczmy, oberże i inne tego typu zakątki. Przechodząc właśnie obok wątpliwie czystego budynku, wpadła na mnie, niby przypadkiem, dziewczyna o mocno wyciętym stroju. Uwiesiła się na moim ramieniu, jednocześnie ciągnąc do środka. Odepchnąłem ją i ruszyłem do bram miasta. Przy wyjściu pokazałem specjalną przepustkę, więc mimo nocy wypuszczono mnie na zewnątrz. Ruszyłem w Las. Po około godzinie szybkiego marszu i ubiciu paru słabych stalowców znalazłem się przy wejściu do Labiryntu. Bez wahania wszedłem między jego ściany. Zaraz też z dzikim wrzaskiem skoczył na mnie gorgolec. Po dłuższej chwili walki udało mi się umknąć. Postanowiłem jednak mu nie odpuszczać. Wróciłem na miejsce. Gorgolec znów skoczył na mnie wydając przeraźliwy dźwięk. Zamachnąłem się raniąc go w łapy. Ten cofnął się ale po chwili poczoł atakować z większą furią. Zrobiłem krok w bok i rozpędzony stwór minął mnie. W tym czasie wysunąłem miecz przez co teraz przez jego bok biegła dłuuuga głęboka rana. Potwór wydał ryk i skoczył znów. Tym razem ja również rzuciłem się ale nie wprost na niego, a pod niego. Wbiłem z całej siły miecz między jego łapy, a ten stęknął, upadł i przeturlał się parę metrów. Chwilę leżał ciężko dysząc. Potem? Potem rozsypał się w piksele. Przed nos wyfrunęła mi tabelka z wynikiem:

Yangi X 21
Exp X 32
Stalowy sztylet X 1
Miedziana zbroja X 2
Nocokryj X 1


Nocokryj? Co to jest?

< Is? Pomysły? >

Komentarze